آکادمیا کافه

نسخه‌ی کامل: سوالات و مراحل اقدام مربوط به معافیت پزشکی‌
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
باسلام.
من سال 88 توی تصادف مهره گردنم شکست..روی سر من گردنبند هیلو بستن و درمانم 2سال طول کشید.
شکستگیه مهره c1 وc2گردن و ادونتوئد داشتم...درحال حاضر محدودیت حرکت دارم.
رفتم بیمارستان 501 معاینه شدم..برام دکتر نوشت که سابقه fx مهره c1 c2دارد و ادونتوئید جوش خورده ودر مان خاتمه یافته است و نیاز به اقدام خاصی ندارد درمان طبی فیزیوتراپی تجویز میشود.
میخواستم ببینم من توی کمسیون ن و معاف دائم میشم یا نه....چون توی آیین نامه ها چیزی که این شکستگی رو نشون بده ندیدم.

مهمان

سلام چه مدارك پزشكي براي معافيت مكرر شانه احتياج است
سلام دوستان.
جلسه کمیسیون ما هم برگزار شد و معاف شدم.
روز واقعاً طاقت فرسایی بود، از نظر ذهنی شاید روز سختی باشه اما مطمئناً شادی بعد از اعلام نتایج به نظرم ارزشش رو داره !
حالا از این به بعد منتظر رسیدن کارت هستم. گفتن 20 روز تا 40 روز، ببینیم چی می شه.
ممنون از همگی.
اسفندیار 70.
مبارکت باشه دادش.
ایشاالله که همه دوستان که واقعا مشکل دارن و حقشون هست معاف بشن ..
منم دعا کن که معاف بشم....چون واقعا زجری که کشیدم توی مریضبم از ده تا سربازی بدتر بود.
سلام دوستان
من 2 روزه میخوام از سایت نظام وظیفه استعلام وضعیت بگیرم,eror عجیب غریبی میده
واسه شما هم اینطوریه؟؟
سلام دوستان. من چهار سال پیش تشنج کردم و بیمارستان رفتم . مجدد هفته پیش سه مرتبه تشنج کردم و بیمارستان بستری شدم. MRI و CT-Scan نرمال بود اما چون نوار مغز رو بعد از تشنج گرفتیم نشون میداد که مشکل داره. دکتر تشخیصش صرع هست و قرصی داده که طولانی مدت باید مصرف بشه. آیا من میتونم معافیت پزشکی بگیرم؟ مراحل کارش چجوریه؟  الان ترم آخر کارشناسی ارشدم رو دارم میخونم.
ممنون

مهمان

سلام به دوستان محترم وفعال و عزیز این تاپیک .خیلی عالیه که شماها هستید و با نظرات و کمکهای فکریتون موجب حل کردن اکثر سوالهای امثالی مثل ما میشید.دوستان و آقا نادر گرامی من چند روز پیش سوال کردم در رابطه با دوستم ک مشکلش واقعا حاد شده و داره با بیماری سختی مقابله میکنه مبنی بر اینکه اشون بعد از کللی فشار روحی روانی در کنار بیماری خودش ناشی از این کمیسیونها و رفت و امدهای زاید چندین باره معاف شدن و در اخر کمیسونش تقریبا 20 آذر بود و چند روز بعد تو سیستم ثبت شد منتظر رویت مشمول که شما فرمودی نهایتا ضبر کنه ک همین کا رو هم کردیم و تقریبا 10 دی معرفی ب صدور کارت شد اما سوالم اینه چند روز طول میکشه تا کارتش صدور بشه و تحویل پست بشه با امروز تقریبا 12 روز گذشته در ضمن ماشهرستان هستیم.لطف کنید مثل همیشه پاسخ ب سوال من بدید و خواهشا دوستانی که علاوه بر آقا نادر محترم اطلاعاتی دارن ممنون میشم ما رو در جریان بذارن.باز هم ممنون از شما و سایت و این تاپیک.
(11-01-2016, 09:40 PM)مهمان نوشته: [ -> ]سلام به دوستان محترم وفعال و عزیز این تاپیک .خیلی عالیه که شماها هستید و با نظرات و کمکهای فکریتون موجب حل کردن اکثر سوالهای امثالی مثل ما میشید.دوستان و آقا نادر گرامی من چند روز پیش سوال کردم در رابطه با دوستم ک مشکلش واقعا حاد شده و داره با بیماری سختی مقابله میکنه مبنی بر اینکه اشون بعد از کللی فشار روحی روانی در کنار بیماری خودش ناشی از این کمیسیونها و رفت و امدهای زاید چندین باره معاف شدن و در اخر کمیسونش تقریبا 20 آذر بود و چند روز بعد تو سیستم ثبت شد منتظر رویت مشمول که شما فرمودی نهایتا ضبر کنه ک همین کا رو هم کردیم و تقریبا 10 دی معرفی ب صدور کارت شد اما سوالم اینه چند روز طول میکشه تا کارتش صدور بشه و تحویل پست بشه با امروز تقریبا 12 روز گذشته در ضمن ماشهرستان هستیم.لطف کنید مثل همیشه پاسخ ب سوال من بدید و خواهشا دوستانی که علاوه بر آقا نادر محترم اطلاعاتی دارن ممنون میشم ما رو در جریان بذارن.باز هم ممنون از شما و سایت و این تاپیک.

درود
دوست عزیز حداقل زمان صدور کارت ۱۸ روزه
نرمالش ۳ هفته
اگه بیشتر از ۳ هفته شد دلیل بر ترافیک و شلوغی پرونده هاست
وقتی تحویل پست بشه و صدور بزنه معمولا ۲ روزه میاد دم خونه حتی اگه شهرستان باشه

موفق باشید
سلام دوستان کسی از اقا عقیل خبری نداره؟
من دوشنبه گذشته شورای عالی کمیسیون داشتم ولی دکتر نیومد تشکیل نشد.
سلام.
دوستان نظر شورای عالی اگر صادر بشه بعدش بخوای حین خدمت اقدام کنی تاثیر داره یا نه ؟؟