آکادمیا کافه

نسخه‌ی کامل: سوالات و مراحل اقدام مربوط به معافیت پزشکی‌
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
(15-05-2015, 12:50 PM)'sajjad_k' نوشته: [ -> ]
در مورد اعتراض ، بله می تونید به رای شورا اعتراض کنید. اما آیا معاف دایم میشی یا نه دیگه خودشون تشخیص میدن.
راجع به اینکه گفتید معتاد بود. اولا ما که نمی تونیم از ظاهر یه نفر قضاوت کنیم که معتاد بود دوما اگه کسی واقعا مشکل داشته باشه مطمئن باش معاف میشه. 90% کسایی که اقدام میکنن خودشون فکر میکنن معافن در حالی که نیستن. خوبه قبلش با یه پزشک که در این مورد اطلاعات داره مشورت کنین.

 
من قضاوت نکردم، از رو ظاهر هم نظر ندادم،بلکه خودش گفت که اعتیاد داره  برای اعصاب و روان اقدام کرده.

مهمان

سلام.نامه برام نیومد رفتم نظام وظیفه گرفتم.بعد رفتم بیمارستان بقیه الله امروز گفت هوز نیومده و گفت فردا زنگ بزن.خلاصه میخوام برای چشم معافی بگیرم چقدر طول میکشه به نظرتون.این که یک چشمم دید نداره و به آزمایش و معاینه خاصی نیاز نیست.چقدر بیمارستان بقیه الله طول میکشه؟؟؟؟؟
چقدر بیمارستان بقیه الله طول میکشه؟؟؟؟؟

مهمان

سلام,خواهش ميكنم جواب بديد
از وقتي كه رفتم بيمادستان امام سجاد 50 روز شده ولي هنوز هم جوابش براي نظام وظيفه استان نيومده
جوابش كي مياد? من از كجا سوال كنم?نظام وظيفه استان كه ميكه جوابش هنوز نيامده
لطفا راهنمايي كنيد خواهش ميكنم Sad
طبق ایین نامه جدید بیماری هایی که مقطع تحصیلی در معافیت از اون بیمار تاثیر ی نداره میشه هنگام تحصیل اقدام کزد سوال من از دوستان اینکه اگه در زمان استفاده از اشتغال به تحصیل اقدام کردیم ومعاف نشدم یا معاف از رزم شدم تکلیفم چیه میتونم تحصیلاتم رو ادامه بدم ؟
از دوستان کسی هست که در زمان اشتغال به تحصیل اقدام به معافیت پزشکی کرده باشه ؟

مهمان

با سلام . من فارغ التحصیل لیسانس هستم و می خوام برای معافیت پزشکی اقدام کنم . از طرفی هم کارشناسی ارشد هم قبول شدم و از مهر باید دانشگاه برم . سوال من اینه اگه شورا حکم بده که من معاف نیستم و بخواد منو اعزام کنه ، میشه من با قبولی وارشناسی ارشد سربازی رو به تعویق بندازم ؟
عرفان
(23-05-2015, 08:19 AM)'مهمان' نوشته: [ -> ]با سلام . من فارغ التحصیل لیسانس هستم و می خوام برای معافیت پزشکی اقدام کنم . از طرفی هم کارشناسی ارشد هم قبول شدم و از مهر باید دانشگاه برم . سوال من اینه اگه شورا حکم بده که من معاف نیستم و بخواد منو اعزام کنه ، میشه من با قبولی وارشناسی ارشد سربازی رو به تعویق بندازم ؟
عرفان

 
در هر مرحله‌ای از خدمت که باشید. به دریافت پذیرش و ثبت نام واستون معافیت تحصیلی صادر میشه که شما می‌تونید از این معافیت استفاده کنید. فقط اگر معاف نشدید و اعزام به دوره آموزیشی‌تون قبل از ثبت نام دانشگاه قرار گرفت. برید و درخواست بدید که 2 ماهی واستون اعزام رو عقب بندازن که این کار به راحتی قابل انجامه چرا که انجام مراحل ترخیص در دوران سربازی و خصوصاً آموزشی کاری بس مشکل و زمانبر خواهد بود. اغلب مراکز نظامی از تکنولوژی های ارتباطی استفاده نمی‌کنند و تنها نامه نگاری باید انجام بشه که این ممکنه یک تا دو ماهی طول بکشه. تأکید میکنم، اگر معاف نشدید و قصد داشتید که در دوره ارشد ثبت نام کنید حتماً درخواست عقب انداختن خدمت رو در نظر بگیرید.

موفق باشید

مهمان

سلام من مشکل پارگی دیسک(هرنی) و تنگی کانال نخاع دارم اقدام کردم برای معافیت البته قبلش با چند تا دکتر مشورت کردم حتی خود نظام وظیفه هم رفتم همه بهم گفتن که معافیت دایم داره این مشکلت اما بعد از اینکه اقدام کردم معاف از رزم شدم. خیلی برام عجیبه چرا معاف از رزم شدم. مشکلمم خیلی وخیمه طوری که دکترا هشدار بهم دادن که اگه زود عمل نکنم فلج میشم.با این وجود معاف از رزم شدم. لطفا دلیلشو بهم بگین مرسی

مهمان

سلام دوستان،من دیابت نوع1 دارم که تو سایت زده معافی دائم
ولی آزمایش A1Cچون تحت درمان پزشکم پایین هستش
پایین بودنش باعث میشه معاف نشم؟
سلام
من پروتیین اوری دارم.الانم  دانشگاه هستم تازگی ها متوجه بیماریم شدم که میشه از این طریق معاف شد. اولین باز که رفتم پلیس +10 بهم گفتن مریضی تو جوریه که تا از دانشگاه تموم نشی نمی تونی اقدام کنی .الان من موندم که چیکار کنم .ایا این واقعیت داره ؟من هر سایتی رفتم همچین چیزی رو نتونستم پیدا کنم.ایا در جایی درج شده که کدام بیماری  در زمان تجصیل شامل معافیت نمی شه؟ممنون میشم راهنمایی کنید منو