آکادمیا کافه

نسخه‌ی کامل: (Worcester Polytechnic Institute (WPI
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
دوستان یه کمی اطلاعات در مورد این دانشگاه می خوام. اگر در این موارد اطلاعاتی دارید ممنون می شم بگید: وضعیت فاندینگ اون در حالت کلی، سطح و اعتبار دانشگاهش.

در ضمن رنکش تو سایت USNEWS تو مهندسی 95 و تو رشته مکانیک 51 هست.
خب با تحقیقاتی که خودم کردم تا حالا، این دانشگاه در کل دانشگاه کوچیکیه، و نسبتاً سطح خوبی داره و حداقل تو زمینه مهندسی مکانیک گروه قوی‌ و فعالی داره (از نظر رنکینگ هم از بعضی از دانشگاه‌های معروف آمریکا بهتر هست تو رشته مکانیک). البته به نظر می‌رسه از نظر فاند شرایط خیلی خوبی نداره و در مقایسه با دانشگاه‌های ایالتی از بودجه کمتری برخورداره.
برای مثال تو این لینک درصد دانشجوهای تحصیلات تکمیلی رشته مکانیک که کمک هزینه دریافت کردند 42% هست. در سایت USNEWS هم هزینه‌های تحقیقاتی این دانشگاه در رشته‌های مهندسی حدود 10 میلیون دلار هست که به نسبت دانشگاه‌های هم‌اندازه خودش کمه.

پ.ن. ای کاش قبل از اپلای خودم این حقایق رو می‌فهمیدم!
پژمان جون .Worcester Polytechnic Ins به پست مدارک نیاز داره؟؟؟
بله سعید جان. اول آنلاین فرم ها رو پر می کنید و application fee رو پرداخت می کنید. بعد مدارک مورد نیاز رو پست می کنید. این مدارکی است که باید پست بشه:
http://www.wpi.edu/admissions/graduate/a...ocess.html
(27-12-2011, 07:41 PM)Pejman نوشته: [ -> ]بله سعید جان. اول آنلاین فرم ها رو پر می کنید و application fee رو پرداخت می کنید. بعد مدارک مورد نیاز رو پست می کنید. این مدارکی است که باید پست بشه:
http://www.wpi.edu/admissions/graduate/a...ocess.html


آخر سر که فرم رو اونلاین پر کردید ۱ صفحه باز می‌شه که آدرس فرستادن و cover letter رو بهتون میده که باید بگذارید روی بسته پستیتون و بفرستید واسشون. ۱ شماره هم هستش که حتما باید رو بسته بنویسید. ریکامندیشن‌ها همش اونلاین
بله مایک جان. اون cover sheet رو یادم نبود. البته تو ایمیل تایید ثبت نام هم کامل توضیح داده شده. در مورد توصیه نامه هم من همه رو کاغذی فرستادم. هر دو جور رو قبول می کنند.
۱ چیز دیگه اینکه این دانشگاه دکتری مستقیم نداره پس اپلی‌ نکنید واسش اگه فوق ندارید. هرچند من خودم این کارو کردم اما فاند نداد بهم.