آکادمیا کافه

نسخه‌ی کامل: سوالات پیرامون اعزام (مدت زمان خدمت،...)
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
(09-11-2014, 08:42 PM)'samanohet' نوشته: [ -> ]سلام. یه سوال داشتم. اگر دفترچه رو از یه استان ارسال کنی بعد برای امریه در استان دیگه ای اقدام کنیم مشکلی پیش نمیاد؟؟ یعنی میشه مثلا از یزد دفترچه پست کرد و برای امریه در مشهد اقدام کرد؟

 
به محل ارسال مدارک نیست. با توجه به آدرس محل زندگی تعیین میشه.
(09-11-2014, 08:47 PM)'Andre' نوشته: [ -> ]
به محل ارسال مدارک نیست. با توجه به آدرس محل زندگی تعیین میشه.

 
یعنی اگر آدرس محل زندگی یزد باشه، نمیشه واسه مشهد اقدام کرد. درسته؟؟ من بحثم امریه آموزش پرورش است.
 
(09-11-2014, 09:55 PM)'samanohet' نوشته: [ -> ]
یعنی اگر آدرس محل زندگی یزد باشه، نمیشه واسه مشهد اقدام کرد. درسته؟؟ من بحثم امریه آموزش پرورش است.
 

 
ببینید الگوریتم خاصی برای تقسیم سرباز ها وجود نداره و همیشه نقاطی که دارای نقص ظرفیت هستند در الویت هستند. در شرایط عادی، در هر صورت بومی سازی یکی از سیاستهای موفق نظام است که به نفع هم سرباز است و هم یگان خدمتی.
با سلام . اگه بخوام تاریخ اعزامم بیفته اسفند کی دفترچه پست کنم؟ فوق فیزیک هسته ای دارم برای امریه کجا میتونم اقدام کنم؟ سازمان انرژی اتمی رفتم خبری نشد.
'shahrab' pid='70968' dateline='1415610353'
نقل قول:
با سلام . اگه بخوام تاریخ اعزامم بیفته اسفند کی دفترچه پست کنم؟ فوق فیزیک هسته ای دارم برای امریه کجا میتونم اقدام کنم؟ سازمان انرژی اتمی رفتم خبری نشد.
اگر مقاله دارید و معدل خوب نیز دارید. به سراغ سامانه ثریا از بنیاد نخبگان بروید.
http://soraya.bmn.ir/

فرآیند فوق کمی طولانی است و ممکن است بین 2 ماه تا 6 ماه طول بکید. همزمان با این قضیه همواره می تونید همان امریه رو پیگیر بشید و یا به صورت عادی خدمت رو دنبال کنید.
سلام. دوستان من مدرکم لیسانسه، دفترچه مو نهایتا تا 25 آبان 1393 ارسال میکنم. به نظرتون تاریخ اعزامم کی میخوره؟ (تو رو خدا اگه اطلاعاتی دارید راهنمایی کنید. با سپاس)
(12-11-2014, 01:21 PM)'faridnavabi' نوشته: [ -> ]سلام. دوستان من مدرکم لیسانسه، دفترچه مو نهایتا تا 25 آبان 1393 ارسال میکنم. به نظرتون تاریخ اعزامم کی میخوره؟ (تو رو خدا اگه اطلاعاتی دارید راهنمایی کنید. با سپاس)

 
دوست عزیز ماه های اخر سال  حجم اعزامی ها زیاد می شود ، افرادی هستند که از اول ابان دفترچه پست کردند و تاریخ اعزام ان ها برج ۱۲ شده با توجه به اینکه از ابتدای سال اینده ۳ ماه به مدت خدمت افزوده می شود بنابرابن احتملا اخربن تاریخ اعزام در سال جاری سریع           پر می شود ، شما اگر می توانید دفترچه رو سریعتز ارسال کنید می توانید از پلیس +۱۰ نیز بپرسید که ایا هنوز تاریخ ۱۲.۱ هنوز خالی       می باشد؟
 
 
 
(28-07-2014, 09:59 AM)'rogersniper' نوشته: [ -> ]سلام به اساتید محترم .
گفته میشه بعد از تحویل دفترچه بلافاصله کارت سبز و بهت میدن و معلوم میشه کی و کجا اعزامی،این حقیقت داره ؟؟؟
و اینکه برای اعزام شدن در شهریور تا کی وقت دارم دفترچه پست کنم؟؟؟ اخه هنوز نامه فراغت از تحصیل و از دانشگاه نگرفتم !!!
آیا دیگه امیدی هست شهریور اعزام شم ؟؟؟ نمیخوام آبان ماه اعزام شم ):
نکته : امروز 6 مرداد


 
سلام
بله . وقتی تمام مدارکتو دادی و ثبت شد همون موقع برگ سبز را بهت میده . فقط می مونه برگ سفید که 10 روز قبل از اعزامت به آدرسی که دادی پست میشه .
سلام به همه دوستان
یک سری سوال داشتم که از همه دوستان تقاضا دارم جواب بدند...

من 93/09/20 تاریخ یکساله فراغت از تحصیلم تموم میشه و باید دفترچمو ارسال کنم و موازی با این کار در حال دریافت امربه هستم که تا برج 11 طول میکشه کاراش،حالا چند تا سئوال
1- اینکه اگه الان دفترچه رو ارسال کنم تاریخ اعزامم کی میخوره؟ (از همه دوستانی که جدیدا دفترچه ارسال کردند خواهش میکنم بگن اعزامشون کی خورده؟)
2- اینکه بهتره عادی ارسال کنم تا مدت زمان بیشتری داشته باشم یا پزشکی اقدام کنم تا مدت بیشتری بتونم کش بدم قضیه رو تا برج 11 (من تو لیسانس معاف از رزم از چشم گرفتم و هم اکنون فوق لیسانس دارم)
3- همین مسئله معاف از رزم چرا وقتی لیسانس از چشم گرفتم الان تو فوق لیسانس معاف از رزمم نیست( حتی تو برگه سبزه دوره لیسانسم نوشته که شما طبق ماده فولان معاف از رزم شناخته شدید)

ممنون خواهش میکنم از همه دوستان و اساتید راهنمایی کنند.
اعزام شما ماههای زوج خواهد بود. یعنی 20 آذر پست کنید دستکم تا اسفند ماه اعزام نمیخورید (به نظر من که به اردیبهشت میخوره). در صورتی که نیاز به زمان داشته باشید با یک دلیل پزشکی و هرچیز میرید و یک دوره تأخیر می اندازید (خیلی پیچیده نیست).